Поръчка и доставка

1.Поръчка

footcourt.bg приема поръчки по всяко време на седмицата и денонощието и ги обработва всеки работен ден от 9:00 до 19:00 часа. Поръчките се изпращат чрез куриерска фирма „Спиди“ АД. Поръчки, направени след 17:00 часа се обработват/изпращат на следващия ден. 
Под снимката и описанието на всеки продукт стои бутон „Добави в Количката“. Натискането на този бутон записва избрания продукт във вашата виртуална „Потребителска кошница“. Съдържанието на количката се запазва, докато решите да преминете към покупка на стоките, като преди това може да го редактирате. След като натиснете „Поръчай“, се появява форма за поръчка, която трябва да попълните. Общата стойност включва цената на отделния продукт за един брой и в български лева, ДДС и стойността на доставката. 
С изпращането на поръчката, Ползвателят декларира, че е запознат с тези общи условия, съгласен е с тяхното съдържание и се задължава безусловно да ги спазва.

След изпращане на поръчката, на посочения от Вас e-mail адрес ще получите съобщение с всички данни за поръчката. Моля проверете дали сте го получили и ако не сте, се свържете с нас на e-mail info@footcourt.bg и телефон +359 885 462 446. Поръчката се счита за потвърдена при потвърждение по email (автоматично се генерира линк, който клиента получава на своята електронна поща). Клиентът не получава телефонно обаждане за потвърждение на поръчката. 
С получаването на потвърждение на поръчката между Потребителя и Доставчика възникват договорни отношения.
 


2. Доставка

Доставката на посочен от клиента адрес на територията на РБ България е за сметка на Търговеца, когато поръчаните артикули са на стойност над 100 лв. 
Ако е използван ваучер и сумата за плащане е под 100 лв е възможно сайта да изпише сума за плащане на доставката, въпреки това такава няма да бъде начислена и стоката ще бъде изпратена за сметка на Търговеца.
Цената за доставка се изчислява спрямо тарифите на  „Спиди“ АД  за страната. Доставката варира между 7 и 11 лв. Стоката се изпраща с опция за преглед. 
Важно е клиента да знае, че ако даден артикул е в магазина ни във Пловдив, а поръчката е за София, таксата на куриера ще е по-висока, същото важи ако клиента поръчва повече от един артикул, че може стоките да са в различни наши магазини и да ги получи с две доставки, което ще оскъпи доставката двойно и повече. За да се избегнат такива оскъпявания, клиента може да провери за всяка една стока къде се намира чрез бутона „Наличности в магазини“ и сам да прецени дали да поръча от различни наши магазини или такива извън столицата.

В случай, че Клиентът не желае продукта, може да го върне директно на куриера. В случай на връщане, Клиентът е длъжен да заплати обратната доставка. Клиентът заплаща и двете доставки, ако поръчаните артикули са на стойност под 100 лв. Получаването на стоката във фиксиран час (допълнителна услуга), както и експресната доставка не са безплатни и са за сметка на Клиента. Импакт Дистрибюшън ООД си запазва правото да прави промени в условията за безплатна доставка за on-line магазина. 
За поръчки в България - доколкото не е уговорено друго, срокът за доставка на налични стоки е три работни дни, считано след датата на потвърждаване на заявката от Търговеца. Търговецът си запазва правото да променя срока на доставка, като ви информира за това, при приемане на вашата поръчка. 
За поръчки извън България - доколкото не е уговорено друго, срокът за доставка на налични стоки е между 5 и 15 работни дни, считано след датата на потвърждаване на заявката от Търговеца.
При забавяне на доставката, Търговецът не дължи неустойка на клиента. 
Веднага след предаване на стоката на куриер, Търговецът се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. Търговецът не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик. 
Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на Търговеца. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, Търговецът не носи отговорност за гаранционното обслужване на тази стока.
При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, Търговецът не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката. 

Търсене

Език BG EN
Валута лв. $
Loading...