Връщане и замяна/ Рекламации
Връщане на стока, закупена от онлайн магазин:Закупена стока може да бъде върната в рамките на 14 дни от получаването й, ако не е използвана, разпечатана, с нарушен търговски вид и при всички други условия по чл.55 от Закона за защита на потребителя.
Възстановяване на сумата
Ако клиентът желае да му бъде възстановена сумата, трябва да изпрати имейл на sales@footcourt.bg, в който да бъде посочена банкова сметка (IBAN), две имена и номер на поръчка. Стоката трява да бъде върната в магазина или да се изпрати чрез куриерска фирма. Клиентът изпраща и касовата бележка, заедно с продукта. Разходите по връщането на стоката са за сметка на клиента, освен в случаите на фабричен дефект, в които те се поемат от търговеца. Възстановяването на сумата се осъществява в рамките на до 14 календарни дни от датата на получаване на продукта в магазин Foot Court.
Замяна
Клиентът може да замени продукта за друг артикул или ваучери на същата стойност.
Връщане на стока, закупена от физически магазин:
Закупена стока от физически магазин може да бъде върната, ако не е използвана, разпечатана или с нарушен търговски вид.
Възстановяване на сумата
Ако клиентът иска да му бъде възстановена сумата, трябва да върне стоката в магазина, от който е закупена в рамките на 7 дни от датата на касовата бележка. Ако стоката е платена в брой, сумата ще му бъде възстановена в брой при връщането й в магазина. Ако стоката е платена с карта, клиентът трябва да изпрати имейл на sales@footcourt.bg, в който да бъде посочена банкова сметка (IBAN) и две имена и сумата ще му бъде преведена след връщането на стоката в магазина. Възстановяването на сумата се осъществява в рамките на до 14 календарни дни от датата на получаване на продукта в магазин Foot Court.
Замяна
Клиентът може да замени продукта за друг артикул или ваучери на същата стойност в рамките на 30 дни датата от касовата бележка.
Рекламации:
Всеки артикул, закупен от онлайн или физически магазин, има 30 дни гаранция от датата на касовата бележка. В случай на фабричен дефект потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната ѝ с нова съгласно чл. 112 от Закона за защита на потребителя. За фабричен дефект се приема всяка една от следните повреди при положение, че не са причинени умишлено или в следствие на неправилна употреба: отлепяне, разшиване, сцепване на подметката. Срокът за отстраняване на дефекта, появил се през гаранционния период, е 30 дни.